نیروی متخصص ساسکاچوان  Saskatchewan

استان ساسکاچوان کانادا، در غرب کانادا واقع شده است و جمعیتی در حدود ۱.۵ میلیون نفر را دارا می باشد که بیشتر آنها در قسمت جنوبی و مرز آمریکا ساکن اند. شهر های ساسکاتون و رجینا مهمترین مراکز جمعیتی هستند. اقتصاد این استان براساس کشاورزی، معدن و نفت و گاز استوار است.

استان های کانادا جهت تامین و تکمیل نیروی مورد تقاضای خود با توجه به کمبودهای موجود در استان  متناسب با درخواست های شرکت ها، کارخانه ها، موسسات و غیره اقدام به جذب نیروهای متخصص می نمایند. خوشبختانه استان ساسکاچوان نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد.

در سال های گذشته محبوب ترین استان جهت دریافت اقامت دائم کانادا از طریق نیروی متخصص، ساسکاچوان بوده است زیرا بر خلاف اکثر استان های کانادا، داشتن پیشنهاد شغلی رسمی از یکی از کارفرمایان موجود در استان از واجبات این برنامه نمی باشد و هیچگونه ضرورتی برای زندگی در این استان وجود ندارد و در کنار آن سیستم امتیازبندی ساده آن موجب شده تا بسیاری از افراد شرایط شرکت در این برنامه را داشته باشند.

مهمترین نکته در مورد افراد جهت واجد شرایط شدن در برنامه نیروی متخصص ( کار ) ساسکاچوان کانادا، وجود رشته تخصصی آنها در لیست مشاغل مورد نیاز استان ساسکاچوان می باشد. این لیست هر از گاهی دستخوش تغییرات می گردد و هیچ زمانی ثابت نخواهد بود.

افرادی که تخصص آنها در لیست مذکور موجود باشد و از سیستم امتیازبندی، حداقل ۶۰ امتیاز کسب نمایند می توانند جهت بررسی شرایط خود و شروع پروسه، تقاضا نمایند. بسیار جای خرسندی دارد که سیستم کاری این روش تقریبا همانند درگاه اکسپرس انتری گردیده و روند دریافت پذیرش از استان و پیگیری های لازم را آسان تر نموده است.

مهمترین اقدام جهت پیشرفت در پروسه مهاجرت به استان ساسکاچوان، ارزیابی تحصیلی و دریافت تاییدیه از سازمان مربوط به تخصص شما( در صورت نیاز ) می باشد که گاه این پروسه تا یک سال زمان می برد.

با توجه به جزئیات بسیار زیاد موجود در این روش حتما پیش از شروع پروسه با مشاور خود مشورت نمایید.

جهت کسب اطلاع بیشتر با ما در تماس باشید و می توانید از طریق فرم ارزیابی از نظرات کارشناسان ما بهره مند گردید.

۱۳۹۷/۱۲/۴ ۷:۰۶:۵۹ ۱ دی ۱۳۹۷ |دسته‌بندی: روش‌های مهاجرت, کانادا|برچسب‌ها: , , |

نظر بگذارید