ویزای توریستی کانادا طبق قوانین سفارت کانادا

ویزای توریستی کانادا ( مولتیپل ) یک ویزای چند ساله بدون محدودیت دفعات ورود و خروج به کشور کانادا می باشد که با توجه به میزان اعتبار هر پاسپورت به شخص اعطا می گردد. با توجه به میزان اعتبار ۵ ساله پاسپورت ایرانیان، این ویزا برای ایرانی ها به مدت حداکثر ۵ سال صادر می گردد.

مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای کانادا طبق قوانین سفارت کانادا:
–   گذرنامه
–   اصل فرم دعوت نامه (طبق آخرین ویرایش سال میلادی) – درصورت وجود
–   تکمیل فرم مشخصات فردی
–  مدرک شغلی ( با توجه به نوع شغل افراد متفاوت می باشد)
–  مدارک فرزندان ( شناسایی و تحصیلی)
–  در صورتیکه بازنشسته هستید برای جزئیات به ما ایمیل بزنید
–  مدارک مالی ( اعم از حساب بانکی و اسناد )

–  پرداخت هزینه بررسی مدارک به سفارت کانادا
–  قبل از ارسال مدارک از تکمیل بودن پرونده خود اطمینان حاصل نمایید، بعد از ارسال فرم ها امکان تغییر وجود ندارد.
– ویزای شینگن اروپا و سن بالای ۴۰ سال و متاهل تاثیر  قابل توجهی دارد.

مدارک ذکر شده صرفا جهت اطلاع می باشد و با توجه به شرایط هر شخص متفاوت می باشد.

شرایط جدید ویزای توریستی:

سیستم بیومتریک برای متقاضیان ویزای موقت (دیداری، دانشجویی و کار) الزامی است.
از تاریخ یازدهم دسامبر ۲۰۱۳ متقاضیان ایرانی ویزای دیداری بین ۱۶ و ۷۹ سال، ملزم به دادن داده های بیومتریک خود ( اثر انگشت و عکس) می باشند.
این سیستم جدید شامل شهروندان ۲۹ کشور و یک منطقه خواهد بود.
بعد از عقد قرارداد زمانی توسط موسسه ما برای دادن اطلاعات بیومتریک شما در ترکیه تعیین خواهد شد، که شما می بایست به آنجا مراجعه نمایید. لیست شهرهایی که می توانید این خدمات را انجام دهید به شرح زیر است، البته شرایط ترکیه بهتر است.
۱-آنکارا و استانبول ۲- ارمنستان ۳- آذربایجان ۴- گرجستان ۵- کویت ۶- بحرین ۷- امارات

ما اهمیت ویزا و وقت و هزینه صرف شده شما را درک میکنیم. بنابراین کلیه همکاران ما، با تجربه فراوان در این زمینه ، نهایت دقت و سعی خود را انجام خواهند داد.

نکته: ویزای توریستی یکی از روش های دیدار از کانادا است که شرایط مختص به خود را دارد، بارها افرادی را دیده ایم که با ما تماس گرفته اند و در مورد رد شدن پرونده ویزای توریستی خود سوال داشته اند، و علت را جویا شده اند، به راحتی می توان حدس زد که همگی به روش آزمون و خطا اقدام کرده اند و شانس خود را از دست داده اند و هزینه زیادی را متحمل شده اند که باعث ایجاد سابقه و رکورد بد در اداره مهاجرت شده است. این دسته از افراد نمی دانند که لیست مدارک مورد نیاز ویزای توریستی توسط سفارت کانادا به صورت کلی برای همه مردم دنیا ارائه می گردد، ولی نسبت به هر کشور تغییر می کند و به همین دلیل کانادا دارای سفارت در هر ناحیه ای از دنیا هست و بیشتر آفیسرهایی در آن هست که به آن ناحیه آشنا باشند.
پس همیشه توجه داشته باشید که نکات زیادی در اخذ ویزا وجود دارد ، لذا اطلاع از فرم های مربوط به متقاضی و اسپانسر در کانادا، لیست مدارک مورد نیاز که باید ارسال گردد، نحوه پرداخت هزینه ها و ارسال مدارک، پیکاپ ویزا بعد از اتمام کار و تکمیل فرم ها، وقت سفارت کانادا که برای هر فردی با نسبت شغل و مشخصات فردی کاملا متفاوت است، کاری مهم و دشوار است که نتیجه موفق آن فقط مستلزم اطلاع از آخرین قوانین است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.

۱۳۹۷/۱۲/۴ ۶:۴۶:۰۰ ۳۰ دی ۱۳۹۷ |دسته‌بندی: روش‌های مهاجرت, کانادا|برچسب‌ها: , , |

نظر بگذارید